dinsdag 4 mei 2010

23 dingen in de praktijk

In een eerder bericht vertelde ik iets over de 23 dingen: 23 web 2.0 toepassingen die je kunt gebruiken voor je werk, oorspronkelijk opgesteld voor medewerkers van bibliotheken maar later ook in varianten voor het onderwijs.
Via een Google alert waarop ik me bij Gmail heb geabonneerd, kwam ik op het spoor van een weblog van mw. Manny van der Graaf die in haar blogs laat zien hoe ze de 23 dingen in de praktijk gebruikt. Ze geeft er ook commentaar bij welke ze voor zichzelf bruikbaar vindt. Inmiddels is ze bij ding 17 aangekomen, dus ze weet van volhouden! Ik vindt het een prachtig voorbeeld hoe je voor jezelf proefondervindelijk kunt vaststellen welke web 2.0-toepassingen je kunt gebruiken in je werksituatie.

1 opmerking:

  1. Geachte heer Heurter,
    Hoewel ik het wel grappig vind, dat u mijn weblog als voorbeeld neemt m.b.t "23 dingen", zou ik het zeer op prijs stellen als u mijn afbeelding met de routebeschrijving van uw blog verwijdert. Overigens heb ik "23 dingen" inmiddels afgerond.
    Bij voorbaat dank,
    Met vriendelijke groet,
    Manny van de Graaf

    BeantwoordenVerwijderen